UNIQ Dialog AB

På uppdrag av UNIQ Dialog AB utvecklade vi ett fullfjädrat callcenter- och affärssystem för utringande verksamhet.

UNIQ Dialog AB är ett företag som utför tjänster inom all form av kunddialog på distans. För deras räkning har vi utvecklat ett komplett affärssystem för den dagliga verksamheten. Systemet, som är helt webbaserat både för säljare och arbetsledning, sköter alla delar av den utringande verksamheten. Förutom att vara ett fullfjädrat callcenter-system innehåller det även moduler för lönehantering, schemaläggning, kampanj- och projekthantering och statistik. Kort sagt – systemet är ett bra exempel på vad man kan åstadkomma med digitala telefonisystem i kombination med webbaserade lösningar.

Uniq

Vi tog hjälp av Sunfish då vi var i behov av att se över vår IT-struktur på kontoret. Då Sunfish snabbt etablerade ett gott förtroende kring utfört arbete för sina tjänster med både hög och precis kompetens fick de uppdraget att skräddarsy ett affärssystem innefattar samtliga arbetsverktyg till vår verksamhet. Med ett framgångsrikt resultat siktar vi nu mot att tillsammans arbeta vidare med att utveckla ytterligare moduler till vår systemplattform som ger oss möjligheter att bredda vår tjänsteportfölj.

Sleiman Mashoun, VD
UNIQ Dialog AB